“Wij hebben interesse in de Mercedes Sprinter Rolstoelbus die u heeft staan, maar helaas zijn wij niet in de gelegenheid om bij u op de zaak te kunnen komen”

Afgelopen zaterdag ontvingen wij dit telefoontje. Het is een iets dat wij natuurlijk vaker horen. En daarom bieden wij potentiële klanten aan om bij hen thuis te komen. Zo ook deze mensen.

Na een uitgebreid telefoongesprek, waarin wij proberen duidelijk te krijgen of het rolstoelaangepaste voertuig waarin men geïnteresseerd is daadwerkelijk een voertuig is dat voor hen geschikt is, hebben we een afspraak gepland. Wij komen graag bij de mensen thuis om het voertuig te laten zien, te voelen, te proeven en om deze te ervaren. De afspraak stond afgelopen woensdag gepland. Na het maken van de afspraak, meneer gaf namelijk aan dat wanneer de rolstoelbus als gegoten zou zitten hij deze graag gelijk wilde overnemen, hebben wij een afspraak gemaakt om de rolstoelbus te voorzien van een nieuwe APK en een afleverbeurt. Door dit alvast te regelen voor we naar de klant afreizen kunnen we de rolstoelbus, indien gewenst, daar ook met een gerust hart achterlaten.

Dinsdag einde van de middag konden we de rolstoelbus ophalen bij het garagebedrijf waar wij ons onderhoud laten doen. Bij aankoop van deze rolstoelbus hadden wij deze al laten poetsen, dit omdat wij onze rolstoel aangepaste voertuigen graag fris en fruitig in de showroom hebben staan. Dus poetsen was niet meer nodig. Woensdag in de loop van de ochtend zijn we afgereisd richting Tiel. Aangekomen bij het huisadres heeft de klant in alle rust het voertuig bekeken.

Na een uitgebreide uitleg van het voertuig en het systeem heeft men een proefrit gemaakt. De rolstoelbus was precies zoals wij deze hadden omschreven in ons telefoongesprek en zoals op de foto’s getoond, meneer hoefde dan ook niet meer te twijfelen en gaf een akkoord voor deze Mercedes Sprinter Rolstoelbus. Uiteindelijk gingen wij weer richting het hoge Noorden met de ingeruilde Mercedes Sprinter en lieten de nieuwe aanwinst achter in Tiel.